Februarie si ninge


Zapada cazuta anapoda din cer.Cand alene cu fulgii jucand gratios in aerul curat al zilei sau noptii cand navalnic de parca ar fi o furtuna  cu  epi-centrul udeva deasupra noastra.

Ninge ,februarie, fulgii cad fara zgomot, cuminti sau nervosi…

Zapada si albul care ar trebui sa estompeze mizeria  de peste tot. Si din mintea sau sufletul unora.

Se amesteca toate si curvele care fac seara de seara parastasul unei natiuni pe la televiziuni si podul de fier  de peste Timis,de la Lugoj, cu albia raului inghetata si acoperita cu un strat gros de zapada.N-am fost in Banat,  acum iarna, am vazut  doua fotografii splendide  pe blogul unui poet,Lucian Bureriu……originar din Lugoj. Lucian Bureriu pe care nu l-am cunoscut dar l-am citit  si eram mandru ca si in Banat sunt poeti si scriitori.Asta se intampla acum   40 de ani.

Ninge si in minte imi vine titlul  frumos al  unuia dintre  romanele   lui  DRP,”Ninge la Ierusalim”…. Ninge la Brasov,ninge la Lugoj si sigur nu ninge la Ierusalim.

Fulgii cad  bland sau bezmetic si  noi am incaruntit urat sau firesc si ne-am zbarcit  la fata iara urat sau firesc si dincolo de toate astea  sa ne aducem aminte ca si maine  este o zi .

Cat timp si maine este o zi  va fi bine….

Lasă un comentariu