Alergarea unei zile…( alt „Text tarziu”)


Am alergat  de colo pana colo  mai toata ziua….Am vorbit la telefon dar mi se parea ca nu era/a fost de ajuns…

Am plecat in oras,am revenit,  iara am plecat in oras…… Cald si  „terasele”,vestitele  locuri pline de mizerie  care sunt „terasele” de pe strasse, au inceput sa apara…. Dimineata una,la amiaza alta,  dupa amiaza  inca una….  Dupa amiaza in care am plecat din nou   in oras… M-am invartit pe strazile vechi,era cald,aveam haina pe umar si lumea se uita dupa mine….Mergeam drept,  fara sa ma uit atent la nimeni,sigur ingandurat,sigur incruntat,sigur cu una mie de riduri pe frunte….De ce se uita lumea dupa mine? Habar n-am….Probabil pentru ca paseam  absent si ingandurat,prea  trecand peste lume…..

Am „parcurs”  cateva strazi vechi  si m-am gandit  intens…  Am incercat   sa aduc aproape(  nu in gand,acolo era!), pe cineva….

Aproape, in sensul de prezenta fizica….

Strazile erau pline de lume si  pustii pentru mine….

Cautam, stiam sigur ca nu voi gasi pe nimeni …. dar continuam sa ma plimb…Pana la un moment dat cand  m-am gandit ca este bine sa renunt la „alergarea” de sub soarele dupa amiezii…

Am revenit  acasa, si am plecat  aproape imediat   pana aproape de Bucegi,langa Fundata…. Pe sosea ,in jur,  soare, sus   Bucegii cu zapada sticlind si aruncand sageti catre ochii nostri …

Altadata vibram la imagini frumoase acum le priveam fara chef sau fara sa-mi spuna ceva… Am ajuns la dracu-n-praznic,  aproape de 1800 de metri,lume putina,ireala prezenta a muntilor  acoperiti cu zapada  si  atat de aproape  incat sa-i atingi cu mana….

Dupa vreo ora de  conversatie sterila am revenit catre oras……Se inserase,soseaua plina de gropi,masini multe si un sofer care  nu parea obisnuit cu drumul…..

Am ajuns….

Am intrat in „casa”,era tarziu,  in sulflet doar cenusa zilei si casa era goala…

„Casa” mea era goala,toti  oamenii care mai vin/ trec pe acolo erau plecati, fiecare la viata si intamplarile lor……..

„Casa” mea era goala si  singuratatea prin preajma …….

 

 

Lasă un răspuns

