Cateva( mici) precizari pentru cititori


Cititorii  constanti si de durata ai acestui blog au observat,poate,ca de la o vreme( de la inceputul acestui an!) nu  mai abordez  cu aceeasi ritmicitate/intensitate subiectele  de „zisa” politica….

Nu imi place sa explic  hotararile mele,mi le asum si  asta este….

Vreau sa amintesc ca acest blog are subtitlul(dincolo  de numele  constant afisat de „blogul lui Avram”)  asumat   ca si program  de „o alta,dar aceeasi Romanie”… Incerc sa fac-dupa puteri- ceva pentru  Romania  mea,o alta Romanie decat aceea  care ni se (vi se )vara sub nas,in minte  mai toata ziua…. Si pe care unii dintre voi  o si traiti….

Eu   re-descopar si scriu  pentru voi  catre ceva din aceasta alta Romanie.….Daca se intampla ca  Romania pe care o re-descopar pentru voi sa  corespunda   modului vostru de fi / a felului in care voi vedeti valoarea si cum va asumati   viata de zi cu zi, este bine…

Daca uneori va pun pe ganduri textele mele, este si mai bine…

Daca nu,nu!

Voi scrie in continuare pana va ramane un singur cititor….

Voi scrie mai putin despre  maruntaiele politicii romanesti…. Sau aproape deloc…. Vreau sa va spun ca desi n-ati citit(pe blog)  prea multe despre politica in aceste patru luni,subsemnatul a urmarit-o  atent… N-am scris pentru ca nu s-a intamplat nimic deosebit…Nimic care sa  ma faca sa atrag atentia…. NU ati pierdut nimic… Ajunge ca,prin  programul meu asumat, trebuie sa intru in fiecare zi in laturi/mocirla/putoare   pana la glezne sau genunchi,nu este cazul  sa faceti asta si voi…. Voi incercati sa va vedeti de viata voastra,de iubirile  si dezamagirile voastre, de painea cea de toate zilele….

Cand va fi ceva important fiti siguri ca  voi atrage atentia si voi  scrie…. Pot sa trec imediat de la  azur la mocirla……

Vor fi  mai multe texte despre carti,despre poezie si roman despre filme,despre „formare”, despre  iubire si moarte… Vor fi   texte despre ceea ce cred eu ca este esential,despre valorile adevarate ale acestei Romanii sau ale lumii…

In sfarsit, vor fi mai multe texte,  scoase de la sertar sau mai noi,  le  numesc „literare”…. ale subsemnatului. Va fi deci mai multa literatura …Voi publica  aceste fragmente, unele   vor aparea in serial……,vor continua „seriale” incepute.rubrici  cu care v-ati obisnuit deja….Nu foiletoane,nu  colectia”15 lei”, nu telenovele….

Constat cu „melancolie” ca de ceva vreme (de la inceput de an) nu mai sunt injurat,nu mai sunt amenintat, de catre unii comentatori,numitii „postaci”…. Nu-i paguba…

Ii anunt pe acesta cale  sa  nu se lase pacaliti de „tacerea” mea…. Voi fi aici cand este nevoie…!!!!!!!! Si le reamintesc   tensionatul episod prin care a trecut Romania in iulie 2012…

Va mai spun, dragii mei, ca  blogul va avea  tot aparitie zilnica,va fi deci un cotidian,un cotidian altfel …. si este posibil sa aiba  cel putin un colaborator…

Vom trai si vom vedea….!

2 gânduri despre “Cateva( mici) precizari pentru cititori

Lasă un răspuns

