Tuturor celor de langa mine,azi,un cantec….ACTUALIZARE


1. S-au dus… trei hoţi, trei hoţi de cai
La un drum de seară, hei
Cai arabi şi crai
Erau… trei hoţi, trei hoţi de rai
La un drum de ceară, hei
Într-un ceas coraille

R: Stau de-un veac la han, la hanul de-apoi
În care n-auzi caval şi cimpoi
Ninşi de sus din cer cu lână de oi
Ceasul e de ieri şi ziua de joi

2. Mare… masa lor care e
Care le e hramul, hei
Şi adastă ce
Galbin… vânăt şi pembe
Să se uşte ramul, hei
La Edi-Kule

R: Sfat de taină ţin colo la cel han
Han de toţi uitat, şi de Ginghis-Han
În care o zi-i mai mare de-un an
Şi anu-i un veac şi veacul – noian

3. Rogu… să îmi spui ce fac ei
Şi ce pun la cale, hei
Crăişorii trei
Vezi şi… însuţi că nu frig miei
Nici golesc pocale, hei
Crăişorii zmei

R: Dar au un ceaslov cu scoarţe de-argint
Timpul vremuind, neîngălbenind
Filele-i vuind, făr’ de moarte fiind
Cartea vieţii lor înşişi procetind
Ceasul e de ieri şi ziua de joi
Ninşi de sus din cer cu lână de oi
Şi cu mult alean cântaţi sunt de noi
Stau de-un veac la han, la hanul de-apoi

 

 

PHOENIX  ,extraordinari,fenomenali,PHOENIX, ca si noi, peste ani si timp….

Noi am ramas aceeasi numai timpul este altul….

Tuturor celor de langa mine acest cantec….

Azi…

Si extraordinarele versuri ale marelui poet Serban Foarta si importantului  regizor(candva fosta marea speranta a literaturii ) Andrei Unjica…

ACTUALIZARE:26.04.2015 h 20,30

Multumesc tututor celor ce mi-au primit darul….

Neavandu-i pe toti  cei de langa mine aproape(fizic,cu gandul stiu ca au fost alaturi de mine) am  daruit (imaginar) o parte din  sufletul meu…impreuna cu acest cantec….

Darul aduce dar….  Am primit la randul meu,in dar, acest  cantec (sarbesc,nu se putea altfel)…. Prea mult……

Un gând despre “Tuturor celor de langa mine,azi,un cantec….ACTUALIZARE

Lasă un răspuns

