Trei ani….Cititi mai departe…


Se implinesc trei ani de la rasturnarea  guvernului Mihai Razvan Ungureanu…Va amintiti povestea cu motiunea de cenzura si alergatul prin Casa Poporului dupa parlamentari care sa voteze pentru…

Unii alergau cu sacul plin de promisiuni,ceialti asteptau pe la colturi,  acolo pe largile holuri ca si niste bulevarde ale Palatului, sa  cantareasca oferta…Cand nu  le convenea plecau ..Si  cei cu sacul plin iara alergau dupa ei…Pana la urma rezultatul il stiti..

De atunci incolo a fost    acea vara de neuitat, vorba lui Lucian Pintilie… Cativa  blegi, pribegi  si lipsiti de  duh au ragait multumiti:„i-am terminat…”

De fapt ne-au terminat pe toti dar prostii erau sub clar de luna si nu si-au dat seama..

Cand si-au dat seama era tarziu…

Ce face manipularea cu un biet  creier   nedus la apa de multe ori…

Am scris destul despre acea vara de neuitat…Am scris pana mi s-a acrit…. Am si eu dreptul sa …..  mi se acreasca… Si am avut dreptate  pentru ca peste cateva luni in decembrie 2012 aveam sa vad(sa vedem)”incununarea”(celor intampolate la sfarsitul lui aprilie)sub forma   a 588 parlamentari,  unul si unul……. A fost sper o ultima „lovitura” a celor   pocaitilor rezultati din  „noul capitalism” prins asa ca  pojghita(care se sparge imediat ce o scuturi mai tare) peste romani….

Azi la „aniversara” sa ne multumim cu mesajul lui MRU…

Care MRU?

Cel ce a fost dat jos(si guvernul lui) prin celebra motiune de cenzuri cu  parlamentari cumparati in urma unui troc „magnific”care a durat pana-n ultima clipa….

Nu sunt un admirator a lui MRU asa ca n-am  nici o problema in a  transcrie mesajul lui:

Mihai Razvan Ungureanu(preluare dupa Facebook)

„In urma cu trei ani, ati trisat si ati castigat. Ati mizat pe foamea de putere, ati speculat nemultumirea romanilor, ati negociat cu lasii, i-ati cumparat pe cei mai slabi si ati castigat marele premiu: accesul la resursele statului. Din care apoi v-ati infruptat lacom, asa cum ati invatat in toate guvernarile din urma.

De partea cealalta, am riscat enorm, nefiind dispus la compromisuri. Dar lectia invatata obiceiul nu mi l-a schimbat. Continuu sa am obsesia decentei, a muncii indarjite si tacute, a cumpatarii si a increderii in viitor.

Voi, de fapt, nu veti castiga niciodata. Istoria o vor scrie romanii corecti si cinstiti, muncitori si optimisti. In acele file veti fi doar note de subsol.

Celor curiosi si dornici sa stie de mine le raspund astfel: n-am disparut nicaieri. Am doar rabdare.Mihai Razvan Ungureanu(preluare dupa Facebook)

Nu sunt un admirator dar  subscriu la mesajul amar al lui MRU…..

Un gând despre “Trei ani….Cititi mai departe…

Lasă un răspuns

