„Ploaia varstei”(din Texte tarzii”)


Habar n-am ce inseamna dar i-am auzit azi pe doi vorbind si unul se lauda catre celalalt” ieri a fost ziua mea… Am intrat in ploaia varstei”.

M-am uitat  cam lung la ei,tipa era una din aceea nici frumaosa dar nici batrana,putin „jimblata”, adica  avand maxilarul inferior  mai in afara,tipul  indesat (cel cu ziua si varsta),cu o palarie de piele pe cap…. si vorbaret ….

Tipa il mai intreaba curioasa cati ani are,tipul o tine inainte cu ploaia varstei….

O fi vreo forma si asta…. De la o varsta incolo umbli(valabil pentru unii),treci si petreci  numai prin ploaie  sau iti ploua in gura….

Marile gradini in care incap toti…

Tot felul de oameni si buni si rai si „jimblati” si  siguri pe ei…. ,grobieni cu carul,adunati mai ceva ca la Maglavit….  ….

Ploua de  adevaratelea   si acum spre seara si  voi incerca sa ma strecor printre picaturi…

Sa nu ma „ude”, pentru ca de atins nu are cum( ploaia!)

Un gând despre “„Ploaia varstei”(din Texte tarzii”)

Lasă un răspuns

