Zilele noastre….(din „Texte tarzii”)


Zilele noastre urate sau frumoase….

Este ciudat sau firesc si normal sa avem  amandoi zile urate….

legatura  de dincolo de scris/citit/vorbit…,

zilele mele au fost urate…

abia astept sa treaca,n-a mers nimic nici scris-ul, nici cititul

mereu  supararea ca nu stiu nimic de tine,

mereu amintirea altor zile mai bune, as fi dat  oricat sa te aud dar n-a fost sa fie…,

Azi am fost intr-un loc unde eram singur,cu mine si   disperarile mele

si m-am rugat/gandit/ si am dorit(prea multe si bune si frumoase)

toate pentru tine, pentru ca mintea si sufletul meu sunt ocupate numai cu …..tine.

Nu,nu era nicio biserica,era o padure,

Nu este nici o problema pentru mine sa-ti spun asta,o fac deschis si  impacat

Zilele mele au fost urate,abia astept sa treaca

Restul,neintelegeri mici cu privire la carte,  le vom impaca si lamuri,

da, esti si tanara si frumoasa,pentru mine insa   contezi ca un intreg(sufletul tau este peste tinerete si frumusete, ambele trecatoare…)

eu  nu ma pot lauda   cu ceva,

decat cu sufletul meu ciudat,  disperat,care nu tine cont de nimic si care a gasit

dupa atata vreme ca trebuie  sa iasa din carapace….

 

Mai este nevoie sa spun pentru cine?

Lasă un răspuns

