„Riders on the storm”-The Doors.Si putin Janis Joplin….-Jurnalul unui (fost)……ACTUALIZARE


Una din cele mai dramatice, frumoase si muzicale balade  ale rock-ului…

O capodopera….!

N-am mai ascultat-o demult si mi s-a facut dor de ea….

Drept pentru care m-am gandit ca  poate este binevenita si pentru voi…..

„Calareti pe furtuna”… Calareti,furtuna si un drum care nu se termina niciodata sau o singura data….

Nu se poate sa nu vibrezi   la tema  introdusa si purtata prin cantec de pian…..

The Doors si   Jim Morisson cu traiectoria lui sinucigasa(de cometa care se  pulverizeaza in spatiu).

Jim Morisson(28 de ani!),Jimi Hendrix(28 de ani!) si Janis Joplin(27 de ani)…. Au murit de tineri…..

.Martii poeti si muzicieni  rock mor, cateodata,  tineri…. ca sa ramana vesnic tineri….

Riders on the storm
Riders on the storm
Into this house we’re born
Into this world we’re thrown
Like a dog without a bone
An actor out on loan
Riders on the storm

Calareti pe furtuna,
Calareti pe furtuna…
În această casă am fost născuţi,
În această lume am fost aruncaţi
Precum un câine fără os,
Un actor fără public
Călăreţii furtunii

 

 

Pentru ca tot am  ajuns la mortii nostri tineri, un cantec cu fabuloasa Janis Joplin……(concert…)

 

3 gânduri despre “„Riders on the storm”-The Doors.Si putin Janis Joplin….-Jurnalul unui (fost)……ACTUALIZARE

Lasă un răspuns

