Scurta precizare despre un manuscris:”Vanatoarea de suflete”(fragmente)-o carte abandonata si regasita.ACTUALIZARE


Intamplarea si ciudatenia   vietii face sa  regasesc  vreo treizeci de pagini dintr-o carte  inceputa acum vreo 20 de ani si apoi abandonata…. Le stiam pierdute in dezordinea cu care imi „pastrez”  lucrurile la care tin si in care am investit cel putin munca…

Le-am recitit atent de parca nu le-as fi scris eu….Evident  ma regasesc in paginile mele fie de acum, fie de atunci sau de si mai atunci…Nu as fi eu   altfel…. ..

O sa-l rog pe un cititor  al meu foarte drag sa le citeasca…Doar ca  pe niste pagini de carte pentru ca au fost scrise,   cum am spus, acum douazeci de ani….

Sigur daca are dorinta si rabdare sa citeasca manuscrisul …Scris marunt,rotund,zic eu onorabil de lizibil…

Daca criticul si „cenzorul” -in seama caruia ma las cu cea mai mare incredere-  va raspunde rugamintii mele si va citi fragmentul…, voi astepta verdictul…..

Daca el va fi favorabil, fragmentul va apare in paginile acestui blog…..

Daca nu….

Ciudat sau normal este cum purtam prin ani aceleasi valori,acelasi fel de a fi,de a trai si vedea lumea si pe cei din jur…Nu ne schimbam,nu sunt la moda,nu sunt un vanator  de suflete, pana la urma, ci  doar un prieten extraordinar  al lor….

Am trecut prin nenumarate experiente, unele tragice, care nu ma lasa sa fiu fals….

Un gând despre “Scurta precizare despre un manuscris:”Vanatoarea de suflete”(fragmente)-o carte abandonata si regasita.ACTUALIZARE

Lasă un răspuns

