Un text soptit la ureche


 

  Am fost si eu precum vremea de afara- un text  semnat Iulia I.

1.

cu un lucru…eu nu sunt lamurita…si ma tem sincer de lucrul asta…

cand vei crede tu… vei pleca imediat…si fara sa spui altceva….

nu imi doresc sa pleci asa…fara sa spui altceva….e cam nasol…cred…sigur…n-o sa-ti stau in drum…daca tu crezi ca vrei sa pleci…

scuza-mi te rog nelinistea…

Sunt zile in care nu te ajuta nimic….chiar daca esti tanara …chiar daca ai si ceva minte…chiar daca esti frumoasa(asa spune lumea)…

degeaba….uneori chiar nu conteaza nimic din toate astea….

……..imi pare rau ca ti-am spus….fiecare dintre noi avem zile urate….mai mult urate decat frumoase….

 2.

Am vrut zilele astea sa-ti scriu…mai multe randuri…

nu stiu daca ar fi fost o scrisoare…dar nu am avut ragaz..

nu am putut nici sa ma concentrez si nici nu m-au lasat cei de acasa …sa fiu eu ..cu mine…

pe langa starile mele ciudate..asta m-a enervat si mai tare….

ce ciudat! sa stii ca m-am gandit mult la cat de fericita am fost zilele trecute si cum fericirea mea a disparut…

n-am mai gasit-o deloc zilele astea….am fost si eu precum vremea de afara..

 3.

minunat loc unde sa te rogi,gandesti si sa-mi doresti prea multe…

si bune si frumoase…

acolo ai fost ieri?

Daca as fi fost acolo…la fel as fi facut si eu…

m-as fi gandit in primul rand la tine…

 4.

…un text soptit la ureche…te-am auzit,te-am si simtit…

 

 

 

Nota:Bun venit Iulia I. in aceste pagini! Sper ca si voua sa va placa textele ei….  Poate rare dar totdeauna  scrise  cu participare,traire,intensitate extrema……

Lasă un răspuns

