Doar oboseala(din „Texte tarzii”)


Dupa o zi cand nu faci-treisferturi din ea- orice altceva decat vrei, se simte oboseala.

Doar oboseala marunta, parca batuta/indesata prin toti porii ….Oboseala ca o lehamite….

A fost un sfert de zi cand am facut ce am vrut,am zburdat dintr-un colt in altul al orasului toropit de caldura si  de cele doua sarbatori

Cele doua sarbatori care i-au lasat pe cei multi indiferenti… Si pe mine, cel prea obisnuit cu ropotul fiecarei zile ca sa tresar numai pentru ca asa trebuie..

M-au tinut pana seara tarziu pe „baricade” franturile dintr-o lunga, disperat de frumoasa      si totusi normala  scrisoare….

Franturi care ajungeau  din cand in cand la mine…Exact atunci cand eram gata sa las totul balta si sa plec…. Si ramaneam inca putin….

„Nu…deloc…cum sa ma supar tocmai acum cand  am fost invitata la dans! Sunt chiar fericita! Gata…. a trecut? Te-ai intors?”

A „trecut” tarziu, cand ziua lasa locul noptii si oboselii care intra prin toti porii

M-am intors….

De fapt de langa tine n-am plecat niciodata…..

 

Lasă un răspuns

