3000!


Ingaduiti  un scurt moment  personal,aniversar sau cum vrem sa-i spunem…..

Textul acesta  are numarul 3000!

Primul text a aparut pe 5 ianuarie 2010.
Pana azi,de atunci,sunt  1965 de zile…. Au fost un numar de  zile( mai ales in primii trei ani) cand nu am scris pe acest blog….

Acest blog este si va fi  despre o alta, dar acceeasi romanie...

Romanie care ma cuprinde si pe mine si pe unii dintre voi.

Si daca ma are si pe mine am considerat(natural si firesc!) sa  las  in aceste pagini si cate ceva din textele(mele) literare….. Si le voi „lasa” sa apara si in continuare….Si unele vechi si altele mai noi…

Impreuna cu   ganduri despre ce se intampla  aici,despre ce se mai intampla pe la  altii….

La fel de   transant….. Primesc unele lectii de la Vest  dam(dau) unele lectii de aici din Est catre Vest.O chestie pe care o consider  absolut normala!

Abordarea este  personala,nu cred ca sunt stapanul absolut al adevarului, dar fiti siguri ca scriu fara vreun interes(material,conjuctura,etc,etc)…..Eu sunt chiar independent…….

Si inca ceva: important este si daca nu scriu despre unele intamplari sau lucruri…. Si asta tine de atitudinea mea…….

Le multumesc tuturor celor ce  isi  pierd o parte din  timp citindu-ma… Chiar daca pe unii i-am dezamagit sunt absolut sigur ca nu i-am lasat infiferenti….

Blogul acesta va fi in continuare  cu aparitie zilnica….

Voi(mai) scrie atat cat  voi putea……

 

Un gând despre “3000!

Lasă un răspuns

