„Viata prin texte”(din „Poemele in proza ale Iuliei I.”)


 

 

Viata prin texte-Iulia I.

impreuna…in aceeasi stare speciala…cine ar fi crezut?

domnule,mai sunteti in acea stare speciala…..???

ai reusit sa ma aduci si pe mine intr-o stare speciala…(desigur,nu e prima oara,cand se intampla asa)

textul asta aduce tot mai mult(seamana) cu altul (mai amplu)…asa mi se pare mie ,dupa ce l-am citit si recitit…cu aceleasi emotii,in timp ce „devoram”un mar…tot din cauza emotiilor,desigur…

da…am cam ramas fara cuvinte….

nici n-am respirat cand l-am citit

a fost prea multa liniste astazi…fara telefoane…fara mesaje…stiam,am simtit, ca mi se pregateste ceva…

domnule…sunteti plin de surprize…minunate…
iar eu……

muzica …si semnul…si soarele…pana la urma s-au indeplinit toate dorintele…mai ramane campul cu maci…

sa fugim intr-un camp cu maci…sa nu ne gaseasca nimeni….de acord?

Sunt bine..da…nu stiu tie..dar mie mi-au lipsit conversatiile noastre…ciudat sa nu te aud…

o poveste mai ceva ca-n povesti…

un text „dorit”…pe care l-am asteptat…dar am primit mult mai mult…sunt fericita toata!!!

si m-am gandit ca esti si tu …pe undeva…pe aproape…

vai de mine!!! cum am putut sa te simt.!!..

Doamne…deci chiar ai fost….????am crezut ca n-am simtit bine….dar chiar am simtit…

vai de mine! ce surpriza! am uitat si de durere….!!!! zau,te-as suna…daca ai putea sa vorbesti…

ce text frumos ai facut,plecand de la simplele mele intrebari!…pe care intr-adevar le rostesc cu emotie si grija …mai ales dupa cateva zile in care nu te aud…

 

Lasă un răspuns

