Anti-basistul si anti-amanta


De tot hazul si necazul  discutiile „politice” dintre  Nichita-primarul suspendat si arestat  al Iasi-ului- si domnisoara Samson Adina.

Despre care ziarele  spun ca  ar fi fost amanta primarului Nichita…Habar n-am, drept sa spun nici  nu ma  ma intereseaza aspectul.

Fragmentul  de stenograma publicat mai jos  cuprinde o convorbire dintre cei  doi(Nichita-Samson),convorbirea  care nu are nici macar o usoara umbra de „amanteala”…..

O convorbire normala in care doi oameni isi spun sustin fiecare optiunile politice…Si nu numai politice pentru ca de aici  ajungem la societate,etc,etc….

Adina Samson: – Care ambele tabere, antibăsişti şi anticomunişti?
Gheorghe Nichita: – Da.
Adina Samson: – Care sunt antibăsişti? Că nu ştiu care sunt antibăsiştii.
Gheorghe Nichita: – PSD… (nu se înţelege)
Adina Samson: – E, asta e deja răsuflată, asta cu antibăsismul.
Gheorghe Nichita: – Vezi cum vorbesc cu mine oamenii, mă…
Adina Samson: – Lasă-mă, măi, cum vorbesc oamenii..
Gheorghe Nichita: – Măi, tu nu înţelegi?
Adina Samson: – Măi, mă laşi?
Gheorghe Nichita: – Da’ tu mă laşi?
Adina Samson: – Nu te mai îmbăta cu apă rece.
Gheorghe Nichita: – Băi, lasă-mă-n pace, îmi spui mie? Păi cum, eu nu ştiu treaba asta? Eu (sunt?) împotriva lui total. (Nu se înţelege) Asta îmi doresc şi eu, să-l văd în puşcărie pe Băsescu mâine.
Adina Samson: – Chestia asta nu o să mai ţină, cu Băsescu, nu o să mai fie…
Gheorghe Nichita: – Să-l văd şi pe el că ajunge în puşcărie… pentru ce a făcut…
Adina Samson: – (Nu se înţelege) Dacă o să meargă… o să fie…
Gheorghe Nichita: – Păi să meargă în pizda mamii lui, că m-am săturat de ce a făcut… (nu se înţelege)… a împărţit lumea asta în două.
Adina Samson: – Vezi că dacă doreşti răul altuia şi s-a rugat pentru… (nu se înţelege), s-ar putea să ţi se întâmple ţie.
Gheorghe Nichita: – Nu-mi place să-i văd pe alţii chinuindu-se, dar aşa a făcut-o el.
Adina Samson: – Acuma Băsescu nu are nicio chestie.
Gheorghe Nichita: – (Nu se înţelege) Tu ai opţiunea ta, ai dragostea faţă de Băsescu şi asta-i…
Adina Samson: – Dar nu am nicio dragoste faţă de Băsescu, dar Băsescu în această situaţie nu are nicio legătură.
Gheorghe Nichita: – De la el a început ura asta în România.
(sursa:www.stiripesurse.ro)
Ce vedem/intelegem din convorbire?
De o parte un baronas(Nichita) care repeta placa  habotnicilor pesedisti cum ca tot raul acestei Romanii se trage de la Basescu.Inversunarea  lui Nichita atinge cote  sa le spunem  cel putin  ciudate( ca sa nu nu zic  altfel) cand  isi doreste ca Basescu sa intre in puscarie…. Un politruc slab,de doi bani…in ton cu ceilalti din PSD,fara deschidere,fara  viziune….
Domnisoara Samson pare mai  deschisa are o parere destul de corecta asupra a ceea ce  este Romania  lui Basescu(deloc „ingrozitoare” asa cum  au tot cantat cei de la PSD  pana au ajuns sa semene ura intre romani…) Tanara  are o privire mai calma asupra Romaniei,are dragostea,optiunea ei fata de Basescu,oarecum surprinzator  fata de fruntasul pesedist care il dorea la inchisoare.La modul in care converseaza in  acest dialog reprodus Domnisoara Samson este categoric o anti-amanta,departe de ceea ce a tot prezentat presa….
 Sa reamintim in incheiere tuturor si mai ales celor din fostul USL un adevar care iese din nou   (fara voia lor) la suprafata:Nu Basescu a semanat ura intre romani ci PSD si PNL,adica fostul USL…!

Un gând despre “Anti-basistul si anti-amanta

Lasă un răspuns

