De patru zile……(din „Texte tarzii”)


De patru zile nu am scris…. Cat o luna,cat un an,cat o viata….

Si sambata si duminica si luni si marti….

Am purtat  in aceste zile  chipul tau   jucand undeva  in marginea de sus a sufletului,mereu aproape,mereu  zambetul tau  cand plin de bucurie cand ratacit in vreo suparare….

De multe ori cuvintele sunt prea sarace  si imaginea face cat o poveste,cat  o viata….Mi-ai trebuit in aceste zile si m-am multumit cu chipul tau pe care l-am adus aproape …..

Oricum si oricand ai fost cu mine……

Sigur,  imi dau seama,   toate acestea nu sunt suficiente,sigur viata este  printre noi si cu noi….

Am scris  in minte  destule in aceste zile…de la  tarziul nostru la  niciodata nimic nu este prea tarziu,la  clipa care trebuie traita cu disperare ca si cum ar fi ultima….

Sigur am decupat  fotografia macilor  si a ta,un mac rosu si chipul tau adumbrit de  departarea  fizica a momentului si de   tristetea ca nu suntem impreuna…

Cateodata  imi dau seama ca niciodata nu este tarziu,de fapr sunt convins altfel as muri, ca toate pot fi un poem, si tu si eu si cele care intra in usoara,aparent  fragila dar trainica  noastra nacela care ne tine aproape, ne  apara si  trece  prin  lume…..

Niciodata sa nu uiti asta:chipul tau  intre bucurie si usoare suparari precum  o aripa si  un semn bun invaluind sufletul meu  uneori ostenit si obosit …

Si cartile……

Cartile vor fi,negresit vor fi, „fortat”,”bombardat” de  „somatile” tale care fac  mai mult decat zeci de declaratii….., „somatii” pe care le astept si care fac parte din viata mea…..

 

Lasă un răspuns

