Nimic nu va mai fi la fel..-patru zile…..(din „Texte tarzii”)


Patru zile care au fost altceva… care pot fi si un vis dar sunt reale…. Ele vin ca un raspuns clar  al  timpului din urma….A faptului ca nu m-am inselat….. Ca prea demult am asteptat si ca pana la urma a fost  intalnirea visata ,asteptata…..

As putea scrie ca nu mai asteptam nimic,etc,etc…, dar prefer sa las  fandarile deoparte…. Stiam(din clipa aceea  de iarna care nu vrea sa plece si primavara care nu vrea sa vina)    ca va fi asa,ca voi reactiona asa…..,ca va veni o vreme cand  nu voi mai suporta….

Patru zile in care m-am regasit,de fapt m-am simtit asa cum sunt,ciudat, aiurea, dar totdeauna cald si…traind pana la capat viata si clipa…

In aceste patru zile am re-trait si trait  pana la capat viata si clipa….Cum o simt, cum stiu sa o traiesc…..Stiam ca va veni  clipa cand  voi lasa in urma jocul  derutant  intre doua luntrii, luntrea lor si luntrea mea…

Cand nu voi mai suporta,cand nu ma  voi mai suport eu pe mine cel (auto)controlat, cel mereu atent cu altii si prea putin cu mine…

Am fost destul atent cu altii….

M-au cautat unii zilele astea si  discutiile avute mi s-au parut cu niste straini….desi erau  altfel persoane cunoscute unele apropiate…..

Nimic nu va mai fi la fel dupa cele patru zile…...

Nimic nu va mai fi la fel….  nici macar eu nu voi mai fi  acelasi pe care il stiti voi…..

Voi fi cel pe care-l stiu eu pe care-l stiu bine,prea bine si pe care l-am tot tinut  in umbra…

Nu este tarziu,orgoliul meu nebun care crede ca nu-i tarziu……

Niciodata nu va mai fi la fel dupa cele patru zile…..

Lasă un răspuns

