„Ponta,obrazul tau e prea murdar pentru scuipatul meu”.Semnale din presa


Ziarul on-line  comisarul.ro,

Editorialul:

„Victore, mi-am programat primul scuipat pe obrazul tău pătat când flocul muiat în rahat Liviu Pop a tăiat curentul, disperat, comisiei care redacta raportul despre oribilul tău plagiat. 

Numărul scuipaților răsăriți în gâtul meu a crescut cu fiecare zi a trecerii tale prin istoria recentă a acestei țări.

Proporțional cu dorința de a-ți da și eu o marțe neagră de să mă ții minte toată viața ta.

Când văd însă acum cum îți scoți bietul copilaș în față, punându-l scut, ,,cu vitejie”, între escrocheriile tale și procurori, realizez, dobitocule, că obrazul tău e prea murdar pentru scuipatul meu!”

Totul de aici:http://www.comisarul.ro/editorial/ponta-obrazul-tau-e-prea-murdar-pentru-scuipatul-m_476230.html

 

NOTA:

Mai jos  declaratia lui Victor Ponta  in care-l scoate in fata pe copilasului lui de 12 ani si la care face referire editorialul de mai sus:

«Nu, Ponta a mers extraordinar de jos: și-a folosit unul din copiii minori pentru a se apăra. 

Iată infama declarație a lui Ponta: “Am avut o discutie cu fiul meu de 12 ani in care a trebuit sa ii explic ca s-ar putea sa ajung in inchisoare din cauza ca sunt prim ministru si am opinii politice diferite de niste oameni.” 

Asta i-a explicat premierul României fiului său minor?! Ăsta e sistemul de valori pe care Victor Viorel i-l inculcă fiului său?! Doamne Dumnezeule mare! Vasăzică, fiul lui Ponta va crește înțelegînd că furtul este permis, mai ales la adăpostul politicii și al funcției publice. Fiul lui Ponta va mai înțelege că nerușinarea, tupeul și obrăznicia sînt cele mai eficiente metode de a parveni. Puștiul de numai 12 ani al lui Victor Viorel va mai pricepe că, atîta vreme cît ești la butoanele unui post înalt în stat, legea nu contează, bunul-simț este anulat și, în cele din urmă, puterea pe care o deții face și desface regula.»

Tot textul aici:http://www.comisarul.ro/politic/stupefiant-si-degradant-in-lupta-cu-dna-ponta-si-a_475724.html

 

Lasă un răspuns

