Steaua si „jocul”.Sa iesi in arena….(din „Texte tarzii”)


De doua zile am iesit in arena….

La „joc”…

Programul meu s-a modificat,am avut doua zile  in care am trecut dintr-una in alta si   ceea ce m-a bucurat(nici nu avea cum sa fie altfel), am intrat imediat in  in acest „joc” Fara probleme, fara oboseala….

Am acceptat propunerea venita din partea  unor insi  fara  prea multe negocieri… Eu am zis,ei au avut nevoie… si la lucru….

Dincolo de toate trebuie sa  multumesc stelei( de acolo de sus dar si de aproape ) care ma  vegheaza….

Fara ea nu as fi ajuns aici….

Am acceptat sa intru in „joc” pentru ea,pentru stea…. Strict si rece,  steaua mea buna si  grozava  m-a facut sa intru in „joc”… Restul este  la mine sau depinde de mine….,daca am chef,daca vreau  sa „joc”…

Nu se pune problema,insa, sa nu „joc”…..
Pentru steaua mea si pentru  cel ce sunt….In aceast ordine………..

Lasă un răspuns

