„Cultura” mall-ului.O opinie contra curentului la moda printre romani-semnata Iulia I.


 

In sfarsit, acasa!

Vai de mine!!!cum ma durea capul!

Abia am nimerit sa ies din magazinul ala…sa-i ia circu’ cu tot cu magazin!!!
D. a fost atat de incantat…vroia de toate,mancare,film,apa,suc…de toate…
N-am cumparat nimic..
Am mancat ceva si gata,ti-am spus,n-am nimerit sa ies mai iute!
Eu,in magazinele astea nu ma simt bine,serios,ma doare capul,ma ia cu ameteala,muzica e prea tare,nu e aer…
Crede-ma ca n-am putut sa „intru” in nici un „magazin”,nu ma puteam concentra…nu vedeam nimic…
Nu,e clar nu-i pentru mine,draga!
In concluzie a fost o „experienta”de genul „asa nu!”
Iti inchipui,ca daca ma durea capul atat de rau nu m-am mai dus nicaieri…
Si ploua…
Si nu mai aveam chef…
Mai eram si agitata ca nu am avut baterie la telefon…
Si tare mi-ar fi placut sa mai radem un pic,te-ai fi distrat…ti-as fi povestit in direct… (despre mall-ul cel mare din Brasov!)
IULIA I.

Lasă un răspuns

