Nenorocire si durere.De aici incolo poate fi o poveste


„Două femei aşteaptă la uşa paradisului după moartea lor.Prima o întreabă pe cealaltă:

– Cum ai murit?
– Îngheţată, zice a doua.
– Ah, oribil, spune te rog cum este să mori îngheţată?


– Tremuri, degetele te dor, dar după un timp devi calmă că şi cum ai adormi….
– Şi tu… cum ai murit?
– Eu am făcut stop cardiac.Credeam că bărbatul mă înşeală şi m-am decis să termin odată cu minciunile. Am intrat în casă în plină ziua şi l-am găsit la televizor. Am căutat,in viteza peste tot dar nu era nimeni, la subsol, în dormitor, …..
Totul era curat.Am urcat la etaj dar nici acolo nimic…În final am urcat în pod dar nu reuşisem sa urc  decât câteva scări  şi am făcut stop cardiac……

Femeia cealaltă zice:
– Nenorocire şi Durere ! Dacă ai fi verificat în congelator, azi eram amândouă în viaţă!”

La origine este un asa zis banc pe care l-am gasit pe site-ul Gazetei Sporturilor(www.gsp.ro)… L-am mai stilizat  pe ici pe colo pentru ca era scris/editat groaznic…..

Mi-a adus aminte de  marele Teodor Mazilu si  finele lui observatiuni asupra spiritului feminin…..

De aici, de la aceste cateva randuri  care trebuiau(ca la orice banc!) sa aiba un final exploziv si l-a avut in acel „Nenorocire si Durere” mult mai percutant pentru cine vrea sa vada decat anostul  „ai verificat in congelator”, poate fi o poveste……

Nu am timp sa o scriu…..

Asa ca  va las/va invit  pe fiecare dintre voi sa va construiti/scrieti in gand  povestea….. celor  doua …..

Povestea lor inecata in nenorocire si durere…….

Lasă un răspuns

