Golful si Cazanele(din „Texte tarzii”)


Sunt momente cand  trebuie sa te gandesti la un taram…. Care nu este insa  un vis,  este real, se afla undeva in aceasta tara dar exista(deocamdata) pentru tine  doar in imaginatie, fotografii si eventual film documentar si poate prin cateva povesti   insailate de mine……..

Si in dupa amaiza   sufocata de caldura a acestui inceput de iulie(altfel schimbator,nelinisit ,temator plin de pasiune  ca si o femeie care  este indragostita) mi-am adus aminte de unul din locurile cele mai frumoaclisura-dunarii-11Cazanele-Dunarii-12cazane 13cazane-dunarea-14se sau acolo unde ma simt  ca si acasa…..Un taram….  Si vazandu-le in fotografii mi le-am reamintit  asa cum arata ele in real….Se afla la cca  140 km de Gavojdia si 200 km de Timisoara, la marginea Banatului….

In dupa amiaza  de iulie  am revazut aceste fotografii si  imi doresc sa ajungi candva acolo….. Eu nu voi fi atunci,acolo, sper sa mai fiu   in gandul tau….. Oriunde as fi, m-as bucura enorm daca vei ajunge  in Golf si la Cazane…Am inceput sa scriu povestea   si plecand de la Golf si Cazane….. Povestea continua dar merita sa ne amintim  din cand in cand si  inceputul…..

Golful si Cazanele, un loc  unde muntele, apa (era sa zic marea) si civilizatia (suntem  in  Europa Centrala!) se imbina sa cum nu au facut  niciunde…..

 

 

 

 

 

 

sursa foto:www.opiniatimisoarei.ro

Lasă un răspuns

