Noi ne-am cunoscut demult(din „Texte tarzii”)


 

„Am fost la Oravita

si am cantat cu pacima…….

Noi ne-am cunoscut demult si acum parul mi-i(ni-i) carunt,

si azi la frumoasa nunta voi vi-s nasi,  Vasile (Conea) canta!!!!”

 

 

 

Mi-as dori, Iulia, ca la frumoasa nunta de peste ceva vreme , nevazut,necunoscut,nestiut sa vi-l aduc pe Vasile Conea si sa va (in)   cante   cu acel splendid,nostagic,tulburator     cantec   cu  si despre Oravita……

Atat,dupa care totul, si  cantaretul si trupa sa dispara ca un fum si sa ramana in sufletele mirilor si nuntasilor  doar cantecul…..

Un gând despre “Noi ne-am cunoscut demult(din „Texte tarzii”)

Lasă un răspuns

