Cateodata(alt fragment dintr-o carte care nu se va sfarsi…)


I:Buna dimineata!

V:Buna dimineata!Vei ajunge azi,   acolo, peste deal,sa gasesti Banatul?De fapt poate l-ai gasit…… prin mine…O zi deosebita sa ai…

V: Volcano-city,soare,atmosfera aiurita…Buna sa ma pot gandi la Iulia….

I:cam plictisitor…m-as duce sa ma plimb peste deal…n-am cu cine….ma simt asa si asa…..

V:nici deal,nici Banat…Inteleg. La bunicii tai ai fost?…….. Sigur mi-as fi dorit  sa fi langa mine… Dar te insotesc(in gand)…..Azi e numai o zi….

I:in drum spre bunici…m-am oprit la cimitir sa „povestesc” …cu cineva…

V:inteleg,este o oprire „obligatorie”..Si eu fac la fel cand ajung la G.Tu ai norocul sa treci si pe la cei ce sunt,nu numai pe la cei ce nu mai sunt…..

V.:ce face dorul  si „trairea” mea plina de „fantasme „,reale sau i-reale..In amiaza asta  te imaginez acolo la IB si IB(desi nu o stiu!) mi se pare acelasi taram fabulos ca si G. Pentru ca este legata de tine si de poveste…Pentru ca esti, acum,acolo….

I:intr-o zi…cand am  sa fiu mai bine… am sa fac o poza cu dealul meu….dupa dealul meu este Banatul tau…..Ti-as arata intr-o zi si drumul pe care am vrut sa plec la mama…Trece peste deal … si te duce …acasa…

V.: nu esti bine!? Poti sa-mi spui sau inteleg eu ce pot….???

I:pot sa-ti spun…tu poti intelege ,cred,mai bine decat  povesti  eu…Cateodata nu pot povesti…Acum nu pot..dar imi trece…este doar o stare de acum…

V: eu nu vreau ca tu sa suferi….din alte cauze,din cauza mea sau din cauza povestii..Povestea noastra traieste si pentru ca tu sa fi cel putin  din cand in cand fericita….

I: tu si povestea noastra ma fac cea mai fericita!!!! Nicicand n-am mai fost asa…..Niciodata nu voi mai fi atat de fericita….

V.:Niciodata………..  Te iubesc… Nu este o declaratie…. pur si simplu traiesc aceasta iubire cu toata fiinta si tot ce fac poarta amprenta definitiva a acestei iubiri care m-a re-descoperit pe mine si te-a descoperit pe tine….

I:am ajuns acasa..Mi-e dor de tine…Am avut o zi rea…

V.:ai avut iarasi dureri?

I:nu ma doare…. dar ma simt obosita…si am avut o zi grea,multe probleme la IB.Toate trec…. Si maine este o zi mai buna…

V:maine trebuie sa fie o zi mai buna…Sunt alaturi de tine.Incearca sa te odihnesti… cel putin mental..Tu poti sa infrunti aceste probleme…..

I:sigur voi trece peste toate..Maine va fi o zi buna…..Si nu numai maine..Toate trec.

N.: da,o zi mai buna..te imbratisez si eu si  ma gandesc la framatarile,temerile tale,cate sunt….. Le simt,dar ma opresc aici in speranta ca maine  este o alta zi.Cand pot macar sa te aud…

I:te simt si eu.Nici tu nu esti prea bine..Maine ne putem auzi…Va fi o zi buna…

Lasă un răspuns

