Cateodata(XVIII).Si de aici a inceput povestea….. acestei carti care nu se va sfarsi….


075076079„Din cate dealuri se vad din gradina bunicii,dealul meu este cel mai frumos…..

Undeva departe dupa deal….. era mama…..

de atatea ori m-am uitat cum apune soarele,cum se ascunde dupa deal…

Si de fiecare data ma gandeam:ah,de as fi eu acolo sus pe deal.…. as putea sa cuprind  soarele in brate.

Nimeni n-ar putea sa faca asta,

Numai eu…

N-am sa uit niciodata apusul de soare…

Nicaieri in lumea asta n-am vazut ceva mai frumos….”

 

Iulia I.

Lasă un răspuns

