„Drumul spre dealul meu”-un poem scris si semnat Iulia I.


Drumul spre dealul meu-IULIA I.
apus de soare…toamna tarziu….
o lumina galbuie cadea peste deal,
straturi,straturi de chihlimbar,o lumina moale…
cand si cand intrerupta de stropii toamnei,
invelis pentru un timp al Intorsurii,
dupa care urmeaza celalalt invelis,
albul iernii,gheata,aburii transparenti de la rau pana sus in munti…
imprejur nori de lapte…
padurea care miroase a umed si cetina…
paraul care ma insoteste in drumul meu..
treptat iesirea din ceata, muntii,
vantul umbla pe sus in crengile brazilor,
da,un vant adevarat…
iar eu urc  fara nici o teama…
aparata de dealul meu…
acolo sus nu mi se poate intampla nimic…
Nota IA:ma bucur ca am prilejul sa va ofer tuturor un poem  splendid, scris cu  o sensibilitate aparte….   aproape un tablou,de  o picturalitate care-ti  alina ochii;culori blande, aproape moi….. Si   metafora drumului …. Totdeauna suntem pe drum,totdeauna  cineva ne  ne apara …. de acolo de sus sau de aici dintre noi….

Lasă un răspuns

