N-am fost la Bazna…Un raspuns pentru Angi….


Angi si Mircea sunt printre cei mai  fini, fideli,  apropiati si constanti cititori ai acestui blog…. Dupa textul cu  baile de la Ocna Sibiului, Angi ma intreaba daca am fost la Bazna….. si daca pot sa le spun parerea mea….

Am incercat odata acum vreo trei ani sa ajung acolo   dar m-am incurcat in  proasta semnalizare rutiera  sau m-a incurcat slaba mea pregatire geografica(altfel ma laud cu asta….) …. Poate chiar am ajuns   dar nu era urma de statiune sau era doar un singur complex….Totul este destul de confuz in minte asa ca prefer sa spun ca nu am fost la Bazna…..

Este nu departe de Medias,acolo unde  pare ca totul miroase a gaz…desi sunt sigur este numai o impresie cam vaga a  ratacitului   calator care sunt….

Nu stiu daca  am sa ajung curand la Bazna…

O  voi ruga pe Iulia   sa ajunga la Bazna  si sa ne scrie ce a vazut….

Poate va reusi candva sa    ajunga acolo ….

Si daca va ajunge    si va scrie, acest blog va gazdui cu bucurie    reportajul…..

 

 

 

3 gânduri despre “N-am fost la Bazna…Un raspuns pentru Angi….

  1. Pension Bassen, Bazna

    Asteptam reportajul Iuliei si poate o sa va scriem si noi, dat fiind ca o sa trecem putin pe acolo.

    La fel ca la Hajduszoboszlo, ne vom orienta dupa mascotele amplasate in fata casei, dar, pana atunci, sigur o sa va placa deviza care ne-a cucerit si pe noi si care apare pe site, dar si in gazeta pensiunii: „Esenta fericirii consta in a face ceva, a indragi ceva si a spera in ceva”.

    http://www.bassen.ro/

Lasă un răspuns

