In cautarea unei fotografii pierdute


Am fost „somat” sa  caut  prin maruntaiele netului si sa privesc o fotografie….Am cautat in dreapta si stanga, inainte si inapoi si n-am gasit ceea ce cautam…..

Am intrebat la „inaltul for” care m-a „somat” si de acolo am primit raspuns ca  fotografia este acolo unde mi s-a spus si sa fac bine sa o caut…Timorat  dupa admonestare,chiar bine pleostit,  am reinceput cautarea   trecand atent  pagini dupa pagini si n-am gasit nimic, nimic….

Erau in fotografie cele doua surori… Fete frumoase si devreme acasa,  una tanara(„a’ mica”), zambareata,inteligenta, cu acel aer de nepasare a tinerilor de azi…. si   abia intrata in cele ale vietii,  cealalta „a’ mare”,  cu totul extraordinara…

Dupa cum   am incercat eu sa le prezint  cred ca va dati seama  cat de aparte si  deosebite sunt….

La asta  m-am gandit si eu tot cautand  fotografia…. O mai fi vazut cineva la fel de  bine si adanc ca si mine si  le-o fi …furat…

Pe ele nu cred, dar fotografia sigur….

Cine stie cine o pastreaza,  deja trasa pe carton/hartie…. si  ascunsa  intr-un ceaslov cu coperti  ca fierul….

Asa ca fac un apel  catre norocos….

Bine, ai „furat-o”, dar poate  ai facut copii  pe hartie  si le poti pastra  cat vrei…….

Te rugam  pune  inapoi fotografia digitala inapoi pe net….

Sa se mai bucure si altii….

Care chiar as fi vrut sa scriu despre  cele doua surori……,mandrele……. De fapt sunt doua  perechi de mandre care se invart  in preajma si viata  noastra…

Mandrele R si Mandrele F….

Am fi vrut sa scriem acum   cate ceva despre primele  dintre mandre dar …uite ce …intamplare….

Sper ca  apeluil     sa fie citit  /auzit si inima omului negru( care le-a furat hapsan,numai pentru el)  sa se inmoaie si sa ne lase si noua prilejul sa le vedem …

Il rugam asadar sa le repuna pe net…. cu  toate multumirile anticipate si  tovarasesti de care suntem in stare…..

Lasă un răspuns

