„Tata meu”. O stiti pe Giulia Borciu?


O melodie simpla dar si cuceritoare face in aceste zile de vara furori in Ardeal,Bihor si Banat…

O fetita prea frumoasa canta despre „tata ei”…… Versuri simple  care   inmoaie inima oricarui tata…

Peste glasul deloc format al fetitei   interventia saxofonului in reprize scurta aduce  necesarul dor   de zona de Vest….Acolo, unde este  acasa si pentru mine.Mai este un loc unde ma simt acasa dar se petrece numai in suflet…. Nu exista o casa anume, noi umblam cu casa sufletului „in spinare” pe unde ne duce viata…

N-am copii, in jurul meu sunt insa  numai mandre …. Unele din mandre sunt chiar „copii” mei..Ele nu pot sa mai cante  asa de special ca fetita din cantec dar sunt sigur ca  si ele gandesc acum cand sunt  mari domnisoare, la fel…

Tuturor   aceasta mica  bijuterie, pana la urma, a copilariei….  fiecaruia……

 

Giulia Borciu:

 

 

3 gânduri despre “„Tata meu”. O stiti pe Giulia Borciu?

    • @Borciu Veronica: ma bucur pentru Dvs. si pentru parintii fetitei…. Cantecul este unul deosebit, plecand de la versuri, la interventiile deosebite ale saxofonului si pana la interpretarea micutei Giulia….

Lasă un răspuns

