Filme la liber si in aer liber..


Timp de o saptamana  a  rulat pe un ecran amplasat in piata centrala a centrului istoric al Brasovului,seara tarziu,cate un film..

.Nici   foarte mari, nici  slabe..

Cele din care se alcatuieste carnea,baza  ciematografiei..

Filme noi…

Am vazut  sute de filme     mai exact aproape doua mii in viata mea dar de la o vreme,sunt ani buni, nici un film…Motive pot sa gasesc cate vreau… Oricum la cativa zeci de metri de casa mea  in fiecare seara  a rulat cate un film…Am spus multora de  aceste filme si celor  la care e-am spus au mers sa le vada…

N-am fost in stare sa ajung acolo si n-am vazut nici un film….

Asta este.

Motive pot sa gasesc dar nici un chef sa gasesc motive…

N-am ajuns,n-am vazut nici un film…

Eu care candva am mancat filme pe paine…

Oare pot sa traiesc cu iluzia-convingere ca toate filmele mari au fost facute si le-am vazut  si ca restul nu sunt decat  repetarea in diverse game,chei,variatiuni  a ceea ce a fost?

Lasă un răspuns

