O seara.Oboseala si rock-ul.”Tribute” adus unor mari trupe de rock…..


Se intampla cateodata sa fiu  intr-un loc fara sa ma fi gandit  dinainte. Pur si simplu  merg la intamplare  sedus de un gand launtric si sa  descopar  o alta „intamplare” care imi face bine… si ma face sa ma simt bine.

Am ajuns vineri seara aproape de orele 22 in Piata Sfatului Brasov.

Peste zi a fost o caldura excesiva,la birou peste poate, am si lucrat intens aproape nedezlipindu-ma de calculator pana  aproape de    h 18…..  Si asa dintr-o data, eu care rareori prefer plimbarea, am plecat in oras. Strada  principala a Brasovului era pur si simplu asaltata de lume.La terase nici un loc liber, pe  cele doua culoare laterale  suvoi de  insi cu treaba sau fara… M-am indreptat spre Piata si   cand am ajuns aproape,  am auzit muzica…Cineva mi-a spus(cu ceva ore inainte) in treacat de  un concert rock  tribute AC/DC dar n-am dat importanta….Nu aveam chef de nimic  atunci….

Am ajuns chiar  pe una din splendidele balade ale uneia din cele mai mari formatii a lumii:Pink Floyd…. Trebuie sa recunosc ca demult n-am mai auzit o trupa in concert care sa sune asa de bine….  Ansamblul sonoir era unul deosebit,sonorizarea    foarte buna(fiecare instrument se auzea distinct si totusi   erau un ansamblu). Sapte   barbati  care cantau fermecator  cover-uri….AC/DC,Pink Floyd,etc…

Am fost impresionat de  cat  de bine sunau  cantece pe care le staim si nu le  mai auzisem, pe unele, de foarte multi.. ani.

M-am simtit dintr-o data bine,oboseala  se pulveriza cu fiecare cantec  cu fiecare riff al chitarei, cu fiecare  bataie a tobei sau cu    acompaniamentul  exact purtator de melodie a basului.

Am ascultat aproape o ora,  muzica  bine cantata…. Habar n-am cine sunt  cei ce au cantat. Am intrebat la  masa  unde se masteriza sunetul dar cei de acolo nu m-au lamurit…

Muzica lor suna bine,era extraordinar de bine dozata/armonizata,solistul avea voce de rock, saxofonul a avut cateva interventii  de mare efect, din cele trei chitare la   una canta un tip plesuv   cu mare arta si rafinament….

M-am simtit bine, am scris cateva randuri,un mesaj cu regretul ca sunt singur intr-o seara neasteptat de  ciudat-frumoasa si am primit  raspuns….Sa te simti pe undele nestiute si nevazute,ce intamplare extraordinara!

M-am uitat la lumea care  asculta incantata…..Printre ei multi copii,multi tineri care  dansau  s-au schitau miscari de dans…

Oboseala mea si rock-ul!

Rock-ul care te  face sa uiti de oboseala si sa-ti aduci aminte ca esti (inca) tanar…..

 

Lasă un răspuns

