Ganduri de pe nisip(I)(din”Cartea Golfului cu maci”)


Jurnalul unor zile de vacanta- de I.I.I.I

Frumos gandul tau cu marea…aseara tarziu m-am pus in pat,m-am gandit atat de intens la tine incat parca ti-am simtit respiratia pe spatele meu, in parul meu.

Te cred ca  nu ai chef(de nimic), te cred ca esti cu gandul la mine si eu sunt  in drum spre marea cea mare cu gandul la tine..

Am ajuns.

Stau in fotoliu cu picioarele in sus, dupa sedinta de cumparaturi,despachetat bagaje sunt cam obosita. Nori si vant, am zarit si un colt de mare.

Ma duc sa ma intalnesc cu marea chiar daca sunt nori.Nori si stropi de ploaie,Sunt  obosita dar nu pot dormi…

Ce faci, reusesti sa te odihnesti?

Buna dimineata, nu stiu cum e la B., daca e soare trimite-mi si mie o raza .Obositoare prima zi. Marea intotdeauna frunoasa, valuri mari….

 Tu si esarfa, oriunde sunt esti cu mine O sa fac un selfie si mai fain  eram obosita si mai aveam putin si ma lua vantul pe sus dar aveam esarfa . Aici e rece vant,nori  si un copil plangacios care vrea la mare.

Speram la soare, a inceput sa ploua

Nori si vant…nu mai ploua.

Plimbare pe malul marii pana la Jupiter  si inapoi la un moment dat a fost soare…Cum stai cu dorul?

Meniul zilei:votca si piersici

<Mami ce mult te iubesc eu..in zilele insorite…cu parul lung de ciocolata si cu ochelari de soare….esti asa frumoasa!>

Stau intinsa la malul marii…. Ma uit la nori… sunt in toate formele…

Te iubesc mai mult decat gandesti tu…si imi lipsesti.

Sunt bine, te tin de mana…..

Apus de soare la Saturn poate la fel de frumos ca cel de la I.

Si eu as pleca cu tine.Sa luam bilete pentru oriunde!

Da, ce ar fi….  Am fi, cred, cei mai fericiti….

N-am ajuns pana( chiar)  acolo.(Venus)Unde esti?

Ne-a fost dat sa ne intalnim in urma cu cateva luni  intr-un oras care nu este acasa pentru nici unul dintre  noi,nici tarziu nici devreme….Ci atunci cand aveam nevoie unul de altul !

Un dans incet pe sub mana? Sunt libera…..

Am dormit,m-am trezit tot cu dor de tine si de plecat in lume….

 

 

 

Lasă un răspuns

