Ganduri de pe nisip(IV)(din”Cartea Golfului cu maci”)


Jurnalul unor zile de vacanta-de I.I.I.I.

Putin dupa miezul noptii…incerc sa-ti scriu cateva randuri…..

Am petrecut o seara foarte placuta…..un restaurant frumos,select,pe malul marii…..

…….mancare buna,muzica foarte buna…am baut bautura nea preferata,votca…. si inca o bere……m-am simtit foarte bine…..nu as mai fi plecat….

In drum spre restaurant mergand eu,asa,alaturi de tine….melancolica…. fericita….imbracata toata in parfum si sal…ma trezeste din visare doamna de la merceria de pe strada ta…incantata nevoie mare ca m-a intalnit….ma uitam….si nu stiam de unde o stiu…..

Dupa ce am plecat de la restaurant ne-am dus la plimbare pana in portul turistic…. foarte frumos,liniste…. doar marea se auzea…valurile…luna intr-o forma ciudata…ca o minge desumflata…. se reflecta in  apa marii…. ti se parea ca pe mare este un drum pe care te poti plimba in voie….

O multime de lampioane se vedeau cum urca sus…. tot mai sus……

A fost o seara cu adevarat placuta…..

Maine…. de fapt azi….. ultima zi la mare…un concediu in care m-am relaxat…..un concediu cu mult….prea mult dor…..

 


		
Un gând despre “Ganduri de pe nisip(IV)(din”Cartea Golfului cu maci”)

Lasă un răspuns

