Gandul bun(din „Cartea Golfului cu maci”)


Un gand bun pentru cei ce nu mai sunt.Adica ai  nostri, care sunt inmormantati in cimitirul din  Gavojdia.

Acelasi gand bun pentru ceilalti  din familia noastra carora soarta le-a harazit un loc de veci la Brasov sau la Toplet.

Astazi fratii si sora mea au fost la cimitirul din Gavojdia.

La mormintele  alor nostri.

Veniti de departe sau mai de aproape ,   au mers cu totii acolo.

Eu sunt  departe   si raman  doar cu gandul le cei ce nu mai sunt.

Distanta uneori nu conteaza….

Parca as fi acolo.

O parte din gandurile mele se indreapta spre ai mei.Cei ce sunt si nu mai sunt.

Cealalata parte, acaparatoare, se indreapta spre cineva.

Nici una  din parti  nu se exclud, nici una din parti nu ma face sa o uit pe cealalta.

Altceva, nu am….

 

Lasă un răspuns

