Sa nu ceri niciodata nimic….


Nu am cerut niciodata nimic…

intotdeauna am dat si nu m-a interesat balanta

mi-e sila de calcule  schimonosite si matematice…

de aprozar si de piata…

am fost nascut sa dau fara sa cer niciodata nimic…

voi da in continuare,chiar parte din sufletul meu

si nu voi cere nimic…

voi da fara vreo urma de regret….  din pura iubire

pana cand totul va ramane   intr-o liniste incremenita

precum un cantec cantat in tacere

 

 

Un gând despre “Sa nu ceri niciodata nimic….

Lasă un răspuns

