Cat de simpla si normala este viata…. ACTUALIZARE 2


1. I.trebuie sa aiba grija de A.

  Iara eu trebuie sa am grija de I.

Cat de simpla si normala  poate fi viata ….

Cateodata!

2.Nu-mi trebuie nici un motiv sa te iubesc si sa am grija de tine…
   Pur si simplu …te iubesc…

un mesaj atat de simplu…l-am scris dintr-o data….

3.Ne impacam bine si cand scriem…

4.Am fost „alesi” sa ne impacam!

5.”Banuiala” si „certitudinea”.Doua stari….. Si una si alta sufoca….Povestea  nu are grija  de  banuielei si certitudine…Povestea  se scrie/traieste .Povestile vorbesc si nu ne mintesc….

6.Eu simt ca nu suntem nici macar la un pas distanta…esti chiar pe locul meu…

7 I.catre amandoi:numai de am fi impreuna !

Lasă un răspuns

