Urma trecerii mele….


O carte…Poate doua  sau mai multe… O carte poate sa  tina,cuprinda in ea  povesti despre  mine sau aceasta lume…. Scrise cu talent,organizare,constructie epica, personaje memorabile  ….

Altceva?

Amintirea  catorva pentru felul cum m-am purtat cu ei sau binele care le-am facut….

Altceva?

O persoana care sa  ramana in gand, in suflet cu  urma trecereii mele….

Careia  sa-i „transfer” cele adunate de mine,pe care sa o modelez  si ea sa  primeasca aceasta modelare   fara a o copia…

Nu un copil,unui copil cred ca nu as fi putut sa-i transfer felul meu de a cunoaste viata,rezultatul de multe ori tragic al experientelor,  bruma de   cultura si atatea altele si mai ales un mod de a trece prin aceasta viata…

2 gânduri despre “Urma trecerii mele….

Lasă un răspuns

