Pentru nimic in lume(din „cartea Golfului cu maci”)


A trai cu disperare, cu  lacrimi si  cu  bucurie….

A trai  total, pana la ultima clipa…. Cu toate tampenile care ma cutreiera, cu felul meu absolut de a   da….

A da,pe baza unui  sentiment profund pana la durere… si  care    trimite la cosul de gunoi toate certificatele  eliberate de oficiul starii civile…

Si care ma face ciudat pentru cei multi….

Nu m-am „deschis” la multi,eu ingamfatul   si nu mi-a pasat   si n-am facut niciodata o drama… din asta….

Eu am trait totdeauna    cu sufletul la gura   asa cum  se lauda Godard si nu stiu sa o fi facut cu adevarat  in vreunul din filmele lui….

Nu as fi eu daca  nu as trai asa….

Pot sa ma inchid,sa inchid lumea mea si sa trec ca o umbra printre cei multi….

Pot,   dimpotriva, sa impart durerea si bucuria cu  cea care imi este aproape…Pana la ultima suflare,pana la ultimul rand…

Patetic?

Nici vorba!

Povesti scrise cu   sangele meu…. pe asfaltul  drumului catre ….

Nici nu stiu unde…..

Poate sau sigur stie,  …povestea….!

Dar pentru nimic in lume nu as trece nepasator peste tot ceea ce i se intampla ei( celei in fata careia am ramas numai eu….). De la cresterea unui copil la   galustele cu prune ….. la cartea care se scrie….la serviciul de fiecare zi, la  neintelegerile care apar parca din   senin in partea de viata  a fiecaruia(si nu este asa!, adica nu vin din senin….)pana la  bucuria  ochilor si sufletului care vad/simt un  camp de  branduse plapande si  fragile,pierdute  in aerul tot mai adevarat al toamnei…..

Aici ma invart, aici sunt eu…. ….. De la  bucurie la durere…. De la sarutul   ce deseneaza si re-descopera  trupul  bronzat de soarele lui august pana la duminica de  toamna, inutila ca toate duminicile cand  ne-am mai descoperit odata….. ca fiinte care traiesc    acel sentiment profund si emotiuonant pana la durere care nu lasa loc de altceva….

Lasă un răspuns

