Pe seara, prin orasul cuprins de toamna……


Ies tarziu in oras in plimbarea  obisnuita cu  catelusa….. Strada este pustie,sunt rasfirat si eu in patru  vanturi  cu gandurile ratacite  spre altceva…. Dintr-un local rasuna Rollingstones….I can’t get no satisfaction.... Riful chitarei lui Keith R., acordurile geniale care  rezista de mai bine de cincizeci de ani,  extraordinara sectie ritmica  cu  Charlie Wats si marele basist Bill Wyman(intre timp plecat din trupa) ma fac sa tresar  si sa-mi revin aproape instantaneu… Nu pentru mult timp…..Cateva secunde, poate un minut si ajung iara la starea mea de sictireala cu amanuntul…Orasul este plin de precupeti care-si plimba si ei  animalele patrupede….. Catelusa da semne de  agitatie la fiecare caine care apare in raza ei de vedere,se agita, latra, se repede sa  sara la respectivul…Un intreg  circ  care nu poate transforma plimbarea in una linistita…Asa ca mergem mereu incordati, atenti la fiecare caine care intra pe „teritoriul” nostru… Peste asta se suprapun gandurile mele,obsesile mele (normale), dorintele mele si atatea altele…. Pana la urma ramane plimbarea sub   cerul inchis si racoarea  pronuntata a toamnei….

Si mai ramane cineva….

Atat….

Restul sunt doar   repetari ale  atator zile de care nu vreau sa-mi aduc aminte….

Lasă un răspuns

