Un buchet de branduse in toamna inca verde


Dupa campul cu maci si dupa lanul cu floarea soareleui a venit randul branduselor…. De toamna… Le-am descoperit pe dealurile podisului transilvan intr-o amiaza de inceput de octombrie. Era  un „lan” de branduse  bine crescute si „educate”  de un mov cuceritor care se lafaiau in  amiaza  din care disparuse soarele… Tulpinile lor fragile, sensibile pana la puritate mi-au amintit de sufletul ei…. La fel de sensibil  si gata sa  se  tulbure la cea mai mic semn a lumii din jur…..

M-am aplecat cu   atentie si caldura asupra lor,mi se pareau dintr-o data ale mele,cele mult dorite de ea  si le-am fotografiat…. Pana acasa nu stiu daca ajungeau intregi si la fel de proaspete….

Asa ca m-am multumit cu buchetul acesta splendid  si nu se stie cum   crescut direct din iarba inca verde…

Iarba noastra de acasa, de acum sau de ieri si poate si de maine….

Un buchet  de branduse mov, semn al povestii care nu moare si nu poate fi   intr-o inertie  care sa  vrea sa ne cotropeasca…..

DSC06368 - Copy

3 gânduri despre “Un buchet de branduse in toamna inca verde

Lasă un răspuns

