Flori sub asaltul toamnei aspre


Cateva flori   prea frumoase,zice bunul,meu simt  de iubitor de  „arte&meserii”,   fotografiate cand  se aflau sub asaltul toamnei aspre….

Undeva in nord est  pe o vreme cand credeai–dintr-o clipa in alta- ca vine …iarna…Le-am adapostit  sub   aripa larga a aparatului foto cu gandul sa le ofer(cel putinfotografiile daca nu si florile!)

Habar n-am  cum se numesc…

Mi-au placut,le-am fotografiat……., restul este  placerea celui care le priveste, de a DSC06416DSC06418DSC06420DSC06444 le identifica,de a se bucura….DSC06410 etc,etc….

4 gânduri despre “Flori sub asaltul toamnei aspre

Lasă un răspuns

