„1.142 de morți și o grămadă de ticăloși”.Semnale din presa si nu numai


 

Dan Andronic in „Evenimentul Zilei„:

 

„E unul din acele momente de scârbă. În care lucrătura este atât de evidentă, iar nesimțirea atât de mare încât ai impresia că vezi un film prost, într-o limbă necunoscută. Tot ceea ce credeai că este imposibil devine posibil. Într-un mod grotesc…

TAC-TAC…
O asemenea nemernicie eu n-am mai văzut demult! Oare cum se duc acasă oamenii înalți și deștepți din Stat și se gândesc că a mai trecut o zi de muncă și că au mai făcut un lucru bun?
TAC-TAC…
Dacă vreți să vorbim de rușine, de frica de Judecată, atunci ar trebui să le crape obrazul politicienilor și celor arondați lor, pentru că tac!
O să vă spun ceva ce nu o să placă. Ați văzut o grămadă de politicieni care au devenit vocali în cazul lui Oprea. O fac pentru că vor să pună mâna pe putere, nu pentru că le pasă de polițistul decedat… Fierb rețelele sociale de amănunte legate de dosarul Elenei Udrea, de viitorul sumbru al lui Traian Băsescu, de reacțiile scremute ale Alinei Gorghiu, de comunicatele monosilabice ale lui Iohannis, dar n-am văzut revolta lor la cei 1142 de morți care s-au omorât singuri, că dacă aș spune altceva l-aș mânia pe Dzeu!”

Tot textul aici:http://www.evz.ro/in-dosarul-revolutiei-toata-clasa-politica-ar-trebui-sa-si-dea-demisia-1142-de-morti-si-o-gramada-de-ticalosi-editorial-de-dan-andronic.html

 

(1)Nota mea:

Si stirea ,”goala” si rece:Ministerul Public anunta ca procurorii de la Parchetul Militar au decis clasarea dosarului privind Revolutia din Decembrie 1989. Ordonanta de clasare poate fi contestata la procurorul sef al Parchetului Militar si apoi la instanta.

(2)Nota mea:

@am scris destule despre acele zile de decembrie draga I. Am aruncat foile intr-un dulap.La ce bun sa le mai public si eu….. A,…… era sa ma vaneze si pe mine unul asezat cu o pusca mitraliera pe un bloc la Metrom in seara zilei de 22 sau pe 23…. Ce prostie acum,ce nebunie atunci….

 

2 gânduri despre “„1.142 de morți și o grămadă de ticăloși”.Semnale din presa si nu numai

Lasă un răspuns

