Un om si o carte


Am primit zilele acestea un colet prin  serviciul de coletarie expresa.

In colet, o carte.

O carte,autoarea se numeste Anisoara Odeanu,  in care se afla tiparite doua romane, „Calator in noaptea de ajun” si „Intr-un camin de domnisoare”.

Alaturi de o scrisoare   olografa si…. personala. Imi permit doar sa dezvalui  ca gestul  celui care mi-a a trimis cartea vine in urma unui text  publicat  de mine pe acest blog.Un text  care are si  puternice nuante personale.

Gestul mi se pare extraordinar,m-a suprins si  imi da forta de scrie mai departe mereu  calm sau cu furie rece, mereu( insa)  convins ca exista o „alta Romanie”.

Omul care  mi-a trimis cartea face parte sigur din  ceea ce eu  numesc  cu indarjire,”o alta Romanie”.

Se numeste Mircea Dan Irimescu si este unul dintre cei mai avizati si constanti cititori a  acestui blog. Mircea Dan Irimescu m-a insotit de-a lungul anilor cu  deosebit  de atentele si expresivele   lui comentarii…. ,Mereu informat,mereu   atent la ce se intampla in  aceasta tara si in lume…, dezamagit de multe ori de  cate se intampla….Este    unul din acei oameni care au in spate o cultura solida,esentiala,la care a trudit  din greu…..

Ne miscam amandoi cam in aceiasi lume…

Ne plac cartile,sunt  mari  iubitori de muzica (rock) buna, adica din anii 70-80 si  peste toate ne pasa….

Multumesc, Mircea Dan Irimescu…!

Un om si o carte….

Lasă un răspuns

