Beau un ceai…..-un poem de Iulia I.


Beau un ceai.…-un poem de Iulia I.

mi-e frig…mi-e prea dor…
beau un ceai cald si ma gandesc la tine…desigur
era o vreme cand am baut de cateva ori ceai impreuna….
mi se pare mie,sau atunci aveam mai mult timp…pentru noi?
de fapt atunci nu eram noi…eram doar tu si eu…si povestea la inceput…mereu inaintea noastra…
nu stiam pe atunci ce ne pregateste povestea asta…
nu stim nici acum…
e mereu inaintea noastra…
beau ceai …si ma gandesc…la tine…desigur

Un gând despre “Beau un ceai…..-un poem de Iulia I.

Lasă un răspuns

