Octombrie,ultima zi(din”Cartea Golfului cu maci”)


Suna tragic,frumos si plin de simtire,chiar uimire…

Octombrie,ultima zi…

Sau altfel scris, ultima zi de octombrie   a anului 2015…..

Am trecut pe la  o biserica si un cimitir( dimineata), pentru comemorarea unei bune prietene(al treilea an de  cand nu mai este),  apoi la   crestineasca pomana si in final am strabatut orasul  de la un capat la altul.

Sa fi in stare sa strabati orasul  fara  vreun tel, cu gandul  la ea, alta ” mica nebunie” a mea care    ne face sa credem ca viata  este cu noi…..

Era soare si frig in acelasi timp,un vant   serpesc care se insuruba  prin haine cu tot soarele amiezii…

Am stat la o terasa si am baut o ciocolata calda… Buna….

Am incercat sa scriu cate un semn catre cineva. Stiam ca este ocupata si totusi am  scris…. A venit dupa amiaza si odata cu ea intunericul zilelor acestea de toamna catre iarna…….

Si   am plecat in oras.Am trecut pe langa o cladire unde   era si ea. Stiam ca nu o sa o vad. Am trecut pur si simplu pentru ca asa am vrut/simtit… Cand esti  in stare sa faci astfel de gesturi aparent gratuite, nimic nu este pierdut…….

Orasul este plin de idioti care se joaca de-a  halloween… Putoi  vopsiti pe fata cu crema de dinti,fetite  cu palarii fastuoase pe cap pozand in  mici „dracoaice sexy”,cand colo niste  infantile fapturi si la suflet si la trup…

Trec pe strazile vechi,nu ne-am vazut, o alta zi trecuta de la noi….

Octombrie ,ultima zi si  alt noiembrie care vine….

Si noi alaturi, trecand peste toate,alaturi si mereu  in urma povestii care alearga    convinsa ca numai ea stie adevarul si calea.

4 gânduri despre “Octombrie,ultima zi(din”Cartea Golfului cu maci”)

Lasă un răspuns

