„Asa arata demisia”. Imi este indiferenta acum aceasta demisie,pentru ca nu trebuia sa se intample in 2012 urcarea pe scaunul de PM


Preiau de pe   site-ul  www.comisarul.ro fotografia de mai jos.

Si titlul de mai sus.

Asa arata demisia!?

Cu coada intre picioare?!

Nu cred!

Ponta a lucrat  si s-a retras la timo. La fel cum a facut Tariceanu  si ceilalti din  echipa de atunci a guvernului.Vai mama celui care se incumeta sa  vina prim ministru in   „calamitatul” an 2016  care se anunta….Va fi un alt Emil Boc…… Din pacate

Dar deocamdata. atat.

Am preferat sa apelez la alte surse.

Nu am  chef,nu vreau sa scriu eu   mai mult despre Ponta.Cum n-am scris nici despre Antonescu la plecarea lui   tot cu coada intre picioare.

Am scris despre amandoi pana mi-a amortit mana- deloc gandul- in 2012.

Am anuntat de atunci catastrofa. A fost peste noi vreme de trei ani

Bucurati-va  acum.

Eu n-am de ce sa ma bucur.

V-am atras atentia  tuturor si  mi-ati ras in nas…. Acum radeti voi stramb…

Eu n-am chef de ras dar nici de plans. Imi este indiferenta acum   aceasta demisie,pentru ca poate nu aduce in loc,  deocamdata, nimic bun.

Si mai ales pentru ca nu trebuia sa se intample in 2012 urcarea lui Ponta pe scaunul de Prim-Ministrui….

 

Asa arata demisia

Lasă un răspuns

