Pana la capat…(un scurt text despre conduita si morala)


Iubesc, urasc sau imi este cineva indiferent, fara jumatati de masura…..

Pana la capat.

De fapt eu nu pot sa urasc.N-am acest „organ” al urii in fiinta mea.

Sau poate am urat si eu  una-doua persoane in viata…

Multi, foarte multi imi sunt insa indiferenti….

Si iubirea (cand este,dar asta este o alta problema) si indiferenta mea sunt de „ori-ori”!

. Nu pot iubi, nu pot fi indiferent cu cineva decat total sau  pana la capat….

Aici nu incape  compromisul,mijlocul,   apa calduta si atatea altele  scaldate sub steaua mediocritatii …..

Lasă un răspuns

