O zi in care am fost linistita…. cu mine insumi(din Caietele Iuliei-V)


Spre I.

Ceata…… nu se zareste nimic.O sa fie o zi frumoasa dupa ceata asta….

Aproape de I.B…..soare….

O sa incerc sa scriu.Esti in gandul meu.

Eu nu pot scrie… si tu stii asta….

Incerc…poate…

Am ajuns.

La  cafea. MC.. tricoteaza… e atata liniste….doar focul se aude in teracota …. o pisica toarce……

…….La bunici.

Bunicii au varuit…miroase a proaspat…a curat

Au vopsit grajdul si poarta surii…

o poarta care scartaie,langa poarta un plop cu frunzele galbene…e soare dar bate un vant rece…frunzele zboara purtate de vant

Ea nu le mai vede…si nu aude poarta scartaind.Azi nu-i pot povesti nimic….

In gradina vantul se joaca cu parul meu…imi place cand bate vantul…

In gradina sunt multe capite de cucuruz…. asa e  toamna in gradina bunicii.In mijlocul gradinii un pomisor mic incarcat cu mere rosii.

Ma uit la nori….vantul ii poarta in toate partile….Peste dealul meu nici un nor..Ma uit la deal si-mi pare mai mic….Am, facut poze…o sa trimit….

 Iara acasa la MC….liniste..atat de liniste incat imi aud gandurile…un ceas de perete ticaie…sparge linistea….

Tu ce mai faci…. esti bine?Nu stiu nimic de tine…..Poate ai ajuns deja….

L-am sunat pe bunicul sa-i spun sa pregateasca sacul cu cartofi…l-am simtit imediat…era trist si ostenit….Mi-l imaginez…intins in pat,cufundat in ganduri …. si oftand…

Cunosc fiecare coltisor din camera mea….Camera mea in care era mereu cald…iar eu stateam cu picioarele rezemate de teracota….Citeam de cele mai multe ori….

Bunica aducea in camera hainele la uscat…inghetate bocna de gerul iernii…

Cand nu citeam… calcam rufele si le asezam frumos in dulap…

Din bucatarie ajungeau pana in camera mea diverse mirosuri….. de gogosi… de mere coapte… de clatite….

 

 

 

In tren spre casa… Putin ai „vorbit” azi cu mine…Nu stiu de ce …poate  n-ai putut….

Este noapte de-a binelea..nu se vad decat lumini de o parte si de alta  a caii ferate…,

undeva departe se zareste o margine de oras….

Obosita…

In fotoliu…

Beau un pahar de apa minerala…mi-e cald si ma uit la ….. mana mea „insemnata”….

Lasă un răspuns

