Am primit „Dorinta” din Basarabia……


La doi ani de la    dorinta  exprimata  pe acest blog am primit   „Dorinta” din Basarabia….

Textul  vechi aici:https://ioanavram.wordpress.com/2013/11/09/dorinta-din-basarabia/

Bomboane de ciocolata cu jeleu si sufleu sau invers… Drept sa va spun habar n-am ce inseamna sufleu in termenii cofetarului, dar asa scrie pe  cutie…

Cineva- foarte drag mie- a citit textul, a tinut cont  de timidul meu anunt( ca le-as incerca/gusta) si mi-a facut   o surpriza oferindu-mi  bomboanele de ciocolata  cu jeleu(zmeura si cactus) la care ma uitam in vitrina acum doi ani!

.Nu ma intrebati de unde  cactus, ca iara nu stiu…

Pot sa va spun ca sunt foarte bune si au gustul dulciurilor  de demult….

Dorinta si „Dorinta”!

Se intampla lucruri sau intamplari care ne misca ,  cateodata.

Multumesc prea frumos si indatorat……

Voi raspunde la dulce cu …. dulce…..!

2 gânduri despre “Am primit „Dorinta” din Basarabia……

Lasă un răspuns

