Altfel nu as fi eu….(Din”Cartea Golfului cu maci’)


Eu nu pot sa trec pe langa  cele cate sunt in jurul meu …..

Eu nu pot fi nepasator cand aproapele meu trece prin framantari sau   necazuri

Asa cum ma bucur linistit  atunci cand este fericit…..

Eu nu spun „povesti”,eu chiar traiesc alaturi de  aproapele meu cele bune si mai putin bune…

Pentru ca eu  sunt cum  sunt, dar sunt Ioan Avram.…!

Foarte important pentru cei ce ma stiu si mai ales pentru cei ce nu ma stiu bine….

Eu nu plec,eu nu fug,eu nu las…….

 

Altfel nu as fi eu…..!

Lasă un răspuns

