Chiar este Romania mea….


In acest blog veti regasi Romania mea..

.Poate si  a Dvs.

Aici este chiar Romania mea..

Cu iubirile,cu disperarile,cu oamenii simpli dar extraordinari pe care-i intalnesc oriunde… cu   devoalarea a celor idioti si rai si  stricati de  acesta „morala” a banului care a cuprins cealalta  Romanie precum un cancer…

Acest blog spune si prin ce nu spune.…!

Eu nu sunt un copil de tzatza sau un copil  al tranzitiei  post ’90 ca  sa fiu indrumat de „marii analisti ai natiei ” si fatucile lor „atasate”, perseverente  doar la capitolul  in imagine.

In acest blog veti gasi Romania mea- si vreau sa cred-  si Romania unei bune  parti dintre cei   ce  traiesc aici.

O Romanie a bunului simt, a valorii si a moralei, in care nu banul face  totul…

Noi nu avem nici o legatura sau intelegere  cu acea parte din Romania in care pentru bani si o oarecare bunastare materiala esti in stare sa   o trimiti la origine pana si pe mama ta…

Romania noastra este a vietii  normale,  a vietii  prin care trec iubirea si  moartea  ca niste intamplari  absolut pamantene….

 

 

 

Lasă un răspuns

